Dlaczego ważne jest, by nie tylko zarabiać, ale i dawać? odpowiedzialny biznes w Polsce
Doświadczenie wielu marek pokazuje, że prowadzenie działalności nastawionej jedynie na zysk w pewnym momencie obraca się przeciwko firmie
Doświadczenie wielu marek pokazuje, że prowadzenie działalności nastawionej jedynie na zysk w pewnym momencie obraca się przeciwko firmie
Dla branży mobile gamingu poprzedni rok był więcej niż łaskawy, a obecny zapowiada się równie obiecująco
Praca zdalna stała się rzeczywistością wielu firm, niosąc za sobą jednocześnie szereg wyzwań, którym codziennie starają się sprostać m.in. liderzy zespołów. Jedną z odpowiedzi będzie postawienie na model pracy hybrydowej, jako docelowej w przyszłości.
Dwa lata funkcjonowania w pandemicznej rzeczywistości odcisnęło piętno na europejskich gospodarkach ale powrót do „normalności” nastąpił jednak szybciej, niż myślano...
Przyczyny wystąpienia dolegliwości są różne, jednak niezależnie od nich kluczowym aspektem jest jak najszybsze podjęcie działań, mających na celu złagodzenie objawów
Rodzice rozmawiają z dziećmi o ochronie klimatu, a także uczą nawyków chroniących planetę!
Wakacje to dobry czas na to, aby pomyśleć o zabezpieczeniu telefonu. Przed wyjazdem na urlop warto zastanowić się, czy warunki, w jakich będziemy z niego korzystać, będą dla niego bezpieczne
Według dermatologów uczciwy schemat pielęgnacji skóry wymaga zaledwie kilku elementów. Delikatnego produktu do oczyszczania, kosmetyku nawilżającego i kremu z filtrem – im wyższy tym lepszy
W I kwartale 2021 r. po raz pierwszy w historii liczba kart płatniczych w Polsce przekroczyła 44 mln.
Fotowoltaika to jeden z najszybciej rosnących sektorów OZE w Polsce i na świecie, w roku 2019 padł rekord pod względem przyrostu mocy zainstalowanej w mikroinstalacjach fotowoltaicznych - w 2018 r. moc zainstalowana w źródłach PV wynosiła 344 MW, a na koniec 2019 r. przekroczyła już 900 MW.
Zmiany wywołane przez pandemię COVID-19 wpłynęły na to, że dla wielu osób dom stał się nagle miejscem pracy
Jak pokazują dane, pierwszy rok dla młodych przedsiębiorców jest najtrudniejszy, ponieważ aż 80% upada jeszcze w trakcie pierwszych 12 miesięcy swojej działalności. Po pierwszym roku znika z rynku 30% młodych firm
© 2015-2024 DTL.PL – Wszystkie prawa zastrzeżone.